♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلنوشته های عاشقانه

‎ آخرین تصمیم من دست های تـــــــــو بود ! گرفتم و دور شدم … . . نم نم عشقت را با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان غمت بمیرم ! . . به لطف تو خیاط ماهری شده ام ، جفت چشمانم رو دوخته ام به در تا بیایی ؛ امانکند آمده ای و من ندیدمت ؟!؟! . . ماه که همیشه پشت ابر نمی ماند گاهی پشت دستان تو می ماند وقتی گریه می کنی … . . ببین روی زمین افتادم … ! قند خونم رسیده به صفر ! بگو : دوستت دارم ! من به این دروغ شیرین محتاجم … . . حلقه ی بازوانت تنگ تر میشود و من آزادتر گم میشوم میان دنیایی که فقط اندازه ی یک “مــن” جا دارد … . . قند لبانت ؛ نمک گیرم کرد ! نمیدانم فشارم بالاست یا قندم ؟!؟! . . چراغها را خاموش کن ، نور نمی خواهم… نگاهم که می کنی برق نگاهت من را که هیـــــــــــچ ، تمام شب را مچاله می کند… ادامه مطلب ۷ دیدگاه دل نوشته ها و متن های عاشقانه مهر ۹۱ منتشر شده در مهر ۸م, ۱۳۹۱ موضوع اس ام اس موضوعی , دلنوشته عاشقانه توپ نگاه میکند و نگاهش میکنم … آه میکشد و آه میکشم … میخندد و میخندم … میگرید و میمیرم … . . احتیاجی به تسبیح نیست … دستانت را که به من بدهی ، با انگشتانت ذکر دوست داشتن سر میدهم … ! . . شرط عشق آن است که دلت آغوش بخواهد نه جسمت … . . می خواهم یک دنیا بنویسم ! می نویسم : “تو” . . دست های تو بوی آرزوهایم را میدهد … . . آدم باید یکیو داشته باشه که وقتی نگاش میکنه دلش یه جوری بشه … . . معلم ورقه ها را داد ؛ همه مرا مسخره کردند اما باور کن درست نوشته بودم … گفته بود جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید و من همه را نوشتم “تـــــــو” مگر نه اینکه این جای خالی ها را فقط تو پر میکنی ؟؟؟ . . همیشه از هرچیزی ترسیدیم سرمان آمد … بیا این بار از با هم بودن بترسیم … . . وقتی با تو قرار دارم ، قرار ندارم … ادامه مطلب ۱۹ دیدگاه جمله های جذاب و اسمس خوشگل عاشقانه تاپ ۹۱ منتشر شده در شهریور ۱۱م, ۱۳۹۱ موضوع اس ام اس موضوعی , دلنوشته عاشقانه توپ سیبی در پشت بام برجی معلق مانده است : بگو “دوستت ندارم” تا قانون جاذبه تکرارشود … . . تو کدام آیه خداوندی که هرکه تو را می بیند ، به کفر من ایمان می آورد ! . . لکنت زبان هم بهانه ی خوبیست برای مزه مزه کردن اسمت … . . تو را خودم چشم زدم بس که نوشتمت میان شعرهایم ، بی آنکه “اسپند” بچرخانم میان واژه هایم … . . کاش می گفتی دوستت دارم… قلبم می ریخت… تکه های پازل را با هم از زمین برمیداشتیم و پازل را با هم از اول می چیدیم و تو میدیدی که تکه گم شده اش بودی… . . شاید تنها کسی نبودم که دوستت داشتم ، اماکسی بودم که تنها تو را دوست داشتم ! . . دقت کردین ؟؟؟ واسه لمس احساس خوشبختی ، همه ی ما لَنگِ همون “یه نفریم” که نیست ! . . تو مخاطب نبودی که خاص شوی ! خاص بودی که مخاطب شدی … ‏ . ‏. ‏. دلم فیلم بلنــــــــد می خواهد … یک واقعیت عاشقانه … پر از سکانس های با تو بودن و یک دکمه ی تکرار … . . کافیست رُخت را برگردانی استاد بزرگ شطرنج هم که باشم ، مات خواهم شد … . . یک عمر با نگاهم گفتم دوسـتـت دارم اما گوش نمی کردند چـشـمـهـایـت !!! . . نه طبق مُد دوستت دارم ، نه به حکم سنت ! همه چیز بنا بر فطرت است … “خوب”ها دوست داشتنی اند خوب من … . . دو رکعت خواب به نیت دیدن تو حوالی آن رویای ناتمام … منتظرت هستم … . . مادرم می گفت : دوستانت را ببین ، همه به جایی رسیده اند… نمیدانست ، منتظر نشسته ام تا به تو برسم… !!! . . باید اعتراف کنم که من نیز گاه گاه به آسمــــان نگاه میکنم … دزدانه ؛ در چشم ستارگان … نه به تمامیشان ؛ تنها به آن ها که شبیه ترند به چشمـــان تو … ‏. ‏. ‏. دیوانه نیستم ! فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم … . . خط ت را که عوض کردی من ماندم و “دوستت دارم” هایی که هیچوقت دلیـــور نشدند … . . عشق مثل پرواز است … بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت !!! . . تا تو هستی که دستانم را بگیری ، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم ! کاش تابستانها هم برفی بود ! . . گاهی فقط بوی یک عطر یک تشابه اسم برای چند لحظه باعث میشه دقیقا احساس کنی که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه … . . ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻳﻌﻨﻲ ﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻴﺎﺩ ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺍﻣﺎ ته ﺩﻟﺖ ﺑﮕﯽ : ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ … . . این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد … می ایستد … . . بهانه ی بیداری ست قهوه ی “چشمانت”

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 16:37 | |